Service desk tekst

Service desk

Als klant van SRM Technisch Beheer BV kunt u ook met al uw (technische-) storingen en reparatieverzoeken bij ons terecht. Onze servicedesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u bereikbaar om uw storingen en verzoeken zo snel mogelijk, en indien nodig direct, te behandelen en op te lossen! Hierdoor blijft u te allen tijde goed en effectief voorzien.

U kunt contact opnemen voor verschillende soorten problemen, zoals een onverwachte storing in uw gehuurde ruimte, (storm-)schade aan het pand of winkelcentrum of problemen met uw (hemelwater-)afvoer. Uw verzoek/storing kan via onderstaand storingsformulier worden gemeld. Uw ingezonden bericht wordt tijdens kantoortijden gelezen en afgehandeld. Storingen c.q. reparatieverzoeken die via het storingsformulier buiten kantooruren worden gemeld, worden de eerstvolgende werkdag behandeld.

Voor spoedverzoeken of een dringende storing die niet kan wachten, verzoeken wij u om direct telefonisch contact op te nemen met onze servicedesk: 06 – 22 747 010

WhatsApp:

06 22 747 010

SRM Technisch Beheer BV logo
SRM Technisch Beheer BV

Meld hieronder uw storing:

Vul uw gegevens in

Wat doen wij met uw gegevens - bekijk onze privacyverklaring
Referenties
Van Omme & De GrootVerwey VastgoedKolpa VVS BeheerGetronicsAtos
Aannemersbedrijf W&J MolenaarStaedionPatheHogeschool RotterdamHolland Casino
SRM Technisch Beheer BV logo
SRM Technisch Beheer BV